TA STRONA UŻYWA COOKIE

X Nie pokazuj więcej
Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
 
 
Menu główne
Strona główna
Menu Podmiotowe
Statut Województwa
Sejmik Województwa
Zarząd Województwa
Urząd Marszałkowski
Załatwiane sprawy
Jednostki organizacyjne
Oświadczenia majątkowe
Świadczone Usługi
Menu tematyczne
Planowanie strategiczne
Planowanie przestrzenne
Promocja
Współpraca międzynarodowa
Budżet, finanse
Mienie Województwa
Edukacja
Kultura
Sport
Turystyka
Zdrowie
Sprawy Społeczne
Niepełnosprawni
Geodezja i Kartografia
Rolnictwo i obszary wiejskie
Ruch drogowy
Infrastruktura
Środowisko
Fundusze strukturalne
Zamówienia publiczne
Społeczeństwo Informacyjne
Informacje nieudostępnione
Organizacje Pozarządowe
Praca
Staże i praktyki
e-Urząd
Polityka plików cookies
Wybory 2010
Elektroniczne dzienniki urzędowe
 
 
2012 Drukuj
Wprowadził Wojciech Czarnecki   
czwartek, 03 stycznia 2013
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ze zm.) zapisem art. 19 ust. 1 zobowiązuje organy administracji do udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w ich posiadaniu lub dla nich przeznaczonych oraz zapisem art. 19 ust. 6 do prowadzenia publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.

Wzór wykazu określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 września 2010r. w sprawie wzoru oraz zawartości i układu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie (Dz.U. z 2010r. Nr 186 poz. 1249) – do pobrania .

PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O DOKUMENTACH ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
 
2012 rok
 
  • Zintegrowane dla PUKiM EKOSYSTEM Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie – ( - plik pdf
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 3.01.2012
Data wytworzenia informacji: 2.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego - Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o. o. w Grudziądzu – ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 3.01.2012
Data wytworzenia informacji: 9.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków - pozwolenie zintegrowane na prowadzenie instalacji służącej do chowu świń w Fermie Tuczu trzody chlewnej w Konstantowie gmina Mrocza (zawieszenie postępowania). ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 13.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sępólnie Krajeńskim.  ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 13.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Przeniesienie praw i obowiązków - pozwolenie zintegrowane na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu powyżej 40 000 stanowisk na terenie Fermy Drobiu zlokalizowanej w miejscowości Drzycim, ul. Świecka 10, 86-140 Drzycim, powiat świecki. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 18.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia zintegrowanego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Mroczy. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 20.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Mroczy. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 20.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Umorzenie postępowania w sprawie zamknięcia składowiska odpadów w Górnej Grupie gm. Dragacz. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 23.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.02.2012
Data wytworzenia informacji: 31.01.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 2.02.2012
Data wytworzenia informacji: 1.02.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z decyzji pozwolenia zintegrowanego dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 2.02.2012
Data wytworzenia informacji: 1.02.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 22.02.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 

  • Wniosek o zamknięcie wydzielonej części składowiska odpadów w Bladowie gm. Tuchola ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.02.2012
Data wytworzenia informacji: 24.02.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Decyzja – zgoda na zamknięcie  składowiska odpadów w miejscowości Kaczkowo gm. Gniewkowo.  ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.02.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sępólnie Krajeńskim.  ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 19.03.2012
Data wytworzenia informacji: 16.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Karta informacyjna 1/2012/KO – Projekt „Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023”  ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 21.03.2012
Data wytworzenia informacji: 20.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Katarzyna Osenkowska


  • Przeniesienie praw i obowiązków wynikających z decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o.  ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 23.03.2012
Data wytworzenia informacji: 20.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego udzielonego Panu Piotrowi Banaś – właścicielowi Gospodarstwa Rolnego – Ferma Drobiu Piotr Banaś na prowadzenie instalacji służącej do hodowli drobiu – brojlerów kurzych, położonej w gminie Koronowo. ( - plik pdf)    
 Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 23.03.2012
Data wytworzenia informacji: 21.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 

  • Wniosek o wydanie pozwolenia zintegrowanego dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 26.03.2012
Data wytworzenia informacji: 23.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Pozwolenie zintegrowane dla Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Białkowie. ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.03.2012
Data wytworzenia informacji: 26.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek


  • Odmowa przeniesienia praw i obowiązków wynikających z decyzji – pozwolenia zintegrowanego dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. ( - plik pdf)
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla Miasta Chełmno.  ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 3.04.2012
Data wytworzenia informacji: 30.03.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla  Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „SANIKO” Sp. z o. o. we Włocławku.  ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.04.2012
Data wytworzenia informacji: 11.04.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Zmiana decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Miasta Chełmno.  ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 17.04.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 9.05.2012
Data wytworzenia informacji: 30.04.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Brandyk
 

  • Decyzja – zgoda na zamknięcie wydzielonej części tj. nieeksploatowanych kwater nr I i II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Bladowo gm. Tuchola ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 15.05.2012
Data wytworzenia informacji: 9.05.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Pozwolenie zintegrowane dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o.  ( - plik pdf
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 18.05.2012
Data wytworzenia informacji: 15.05.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek w sprawie zmiany decyzji zezwalającej na zamknięcie wydzielonej części składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o. o.  ( - plik pdf)        
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 18.05.2012
Data wytworzenia informacji: 14.05.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla ProNatura Sp. z o. o. ( - plik pdf)        
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 21.05.2012
Data wytworzenia informacji: 17.05.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zmiana decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy.  ( - plik pdf)         
 Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 25.05.2012
Data wytworzenia informacji: 24.05.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Wniosek o zatwierdzenie instrukcji eksploatacji składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości  ( - plik pdf
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości  ( - plik pdf)  
 Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.06.2012
Data wytworzenia informacji: 12.06.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

Karty informacyjne – pozwolenia wodnoprawne
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 15.06.2012
Data wytworzenia informacji: 12.06.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anna Brandyk
 

  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla APRIVIA S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, na pobór wody z rzeki Lubieńki do celów technologicznych przy budowie autostrady A1 w miejscowości Nakonowo Stare. ( - plik pdf)  
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla APRIVIA S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, na pobór wody z rzeki Zgłowiączki do celów technologicznych przy budowie autostrady A1 w obrębie Machnacz gm. Brześć Kujawski. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 25.06.2012
Data wytworzenia informacji: 20.06.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
 
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla  Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „SANIKO” Sp. z o. o. we Włocławku. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 02.07.2012
Data wytworzenia informacji: 02.07.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
 
  • Zmiana decyzji zezwalającej na zamknięcie wydzielonej części składowiska odpadów w miejscowości Bladowo dla Przedsiębiorstwa Komunalnego w Tucholi Sp. z o. o. ( - plik pdf
  • Wniosek o zmianę decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. w Wawrzynkach. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 03.07.2012
Data wytworzenia informacji: 02.07.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

  • Wniosek o zamknięcie składowiska odpadów w Bławatach. ( - plik pdf
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.07.2012
Data wytworzenia informacji: 05.07.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Decyzja - zmiana pozwolenia zintegrowanego dla MKUO ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy ( - plik pdf
  • Decyzja zmieniająca instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla MKUO ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy. ( - plik pdf)
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 24.07.2012
Data wytworzenia informacji: 26.07.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Uchwalenie programu ochrony środowiska przed hałasem ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 01.08.2012
Data wytworzenia informacji: 31.07.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla EKOSYSTEM Sp. z o. o. w Wąbrzeźnie.  ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 09.08.2012
Data wytworzenia informacji: 7.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

 

  • Wniosek o zmianę instrukcji eksploatacji składowiska odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o. o. we Włocławku. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 09.08.2012
Data wytworzenia informacji: 7.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek

 

  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla Operatora Logistycznego Paliw Płynnych (OLPP) Sp. z o.o., ul. Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock, na pobór wód podziemnych, wprowadzenie ścieków bytowych i technologicznych, wód opadowych lub roztopowych oraz wód drenażowych do Kanału Zielona Struga, a także ustanowienie strefy ochrony bezpośredniej ujęcia wody. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 09.08.2012
Data wytworzenia informacji: 8.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla Auto Recykling Sp. C., Anna Konefał i Grzegorz Przybył, ul. Wybudowanie 5, 86-022 Dobrcz, na odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych z terenu utwardzonego placu, zlokalizowanego w granicach działki ewidencyjnej nr 92 w miejscowości Dobrcz. ( - plik pdf)  

Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.08.2012
Data wytworzenia informacji: 27.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak

 

  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Fermy Krąplewice Sp. z o.o. ( - plik pdf)  

Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.08.2012
Data wytworzenia informacji: 27.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Kinga Rygielska

 

  • Wniosek w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o. o. w Toruniu. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.08.2012
Data wytworzenia informacji: 27.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla SORT Sp. z o.o., ul. Starołęcka 18, 61 361 Poznań, na wykonanie urządzeń wodnych: prowadzenie nad korytem Noteci Rynarzewskiej dwóch napowietrznych linii elektroenergetycznych SN – 15 kV, wykonanie obiektów budowlanych oraz robot na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w miejscowości Tur gmina Szubin. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 30.08.2012
Data wytworzenia informacji: 29.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla LA MARE Sp. z o. o., ul. Witebska 1A, 85-759 Bydgoszcz, na wykonanie zjazdu – slipu do wodowania sprzętu pływającego oraz pomostów pływających do cumowania łodzi w Bydgoszczy. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 30.08.2012
Data wytworzenia informacji: 29.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla Pomorskiej Spółki Gazownictwa sp. z o. o., Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 42, 85-097 Bydgoszcz, na budowę przyłącza gazowego średniego ciśnienia dn 90 PE w związku ze skrzyżowaniem projektowanego przyłącza gazowego z prawobrzeżnym wałem przeciwpowodziowym rzeki Wisły w km 1+600 w Toruniu, ul. Starotoruńska 5. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 30.08.2012
Data wytworzenia informacji: 29.08.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
 
  • Decyzja umarzająca postępowanie w sprawie  wydania zgody na zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Górna Grupa dla „USKOM” Sp. z o. o. w Mławie. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 11.09.2012
Data wytworzenia informacji: 05.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek 
 
  • Wniosek w sprawie zmiany pozwolenia zintegrowanego dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Rozwarzynie. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 11.09.2012
Data wytworzenia informacji: 05.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla Gminy Miasta Toruń, na udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód: wykonanie robót i obiektów budowlanych w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Bulwaru Filadelfijskiego wraz z nabrzeżem Wisły na odcinku od mostu drogowego do przystani AZS w Toruniu” realizowanego na działkach o nr ew. 2, 3/4, 3/5 w obrębie ewidencyjnym 20; 340/2, 341/4, 343/5, 345/4, 346, 353/13, 355/3, 355/4, w obrębie ewidencyjnym 12; 57/5, w obrębie ewidencyjnym 14 w Toruniu na Bulwarze Filadelfijskim, na prawym brzegu Wisły. ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 11.09.2012
Data wytworzenia informacji: 05.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer   
 
  • Wniosek o zmianę decyzji pozwolenia wodnoprawnego dla STRABAG Sp. z o. o. Budownictwo Ogólne i Inżynieryjne JJ Budownictwo Inżynieryjne, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków na udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego, tj. tymczasowego placu montażowego nowo budowanego mostu stalowego przez rzekę Wisłę w Toruniu, w rejonie Torunia-Winnica do końca 2013 roku, o powierzchni - 39150 m2 składającego się z placu utwardzonego wraz z urządzeniami pozwalającymi wykonanie montażu elementów przęseł mostu jak i urządzeniami wodnymi składającymi się z dwóch doków oraz ubezpieczeń brzegu rzeki Wisły w km 731,300 do 731,420. ( - plik pdf)    
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.09.2012
Data wytworzenia informacji: 13.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer

 

  • Wznowienie z urzędu postępowania administracyjnego zakończonego decyzją ostateczną wydaną przez Marszałka Województwa  Kujawsko-Pomorskiego w dniu 14 grudnia 2011 r., znak: ŚG-I.ab.7322.39.2011, udzielającą Gminie Zławieś Wielka pozwolenia wodnoprawnego na przerzut wód ze zlewni Górnego Kanału do rzeki Wisły, regulację Górnego Kanału oraz zmianę ukształtowania terenu na gruntach przyległych i wykonanie urządzeń wodnych (pompowni przeciwpowodziowej i śluzy wałowej) w km 2+480 Górnego Kanału w Czarnowie, gm. Zławieś Wielka. ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.09.2012
Data wytworzenia informacji: 13.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych i Mieszkaniowych  EKOSYSTEM Sp. z o. o. w Wąbrzeźnie.  ( - plik pdf)   
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 18.09.2012
Data wytworzenia informacji: 11.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek 

  • Zmiana instrukcji eksploatacji składowiska odpadów dla USKOM ŻNIN Sp. z o. o. ( - plik pdf
  • Umorzenie postępowania wszczętego z urzędu w sprawie zamknięcia składowiska odpadów w miejscowości Bławaty (gmina Strzelno). ( - plik pdf)  
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 18.09.2012
Data wytworzenia informacji: 12.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości.  ( - plik pdf)   
  • Wniosek o zmianę instrukcji eksploatacji składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości.   ( - plik pdf)
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 20.09.2012
Data wytworzenia informacji: 18.09.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Plan gospodarki odpadami województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017 z perspektywą na lata 2018-2023.  ( - plik pdf)
Informację wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 1.10.2012
Data wytworzenia informacji: 1.10.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Katarzyna Osenkowska
 
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla MPO Sp. z o. o. w Toruniu.  ( - plik pdf
  • Zmiana decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o. o. we Włocławku.  ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 2.10.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Decyzja zatwierdzająca instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości. ( - plik pdf)
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla  Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 5.10.2012
Data wytworzenia informacji: 3.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Wniosek o zamknięcie składowiska odpadów w Rozwarzynie ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 8.10.2012
Data wytworzenia informacji: 5.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek  
 
  • Wszczęcie z urzędu procedury opracowania i zatwierdzenia programu ochrony środowiska przed hałasem. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 11.10.2012
Data wytworzenia informacji: 10.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Kinga Rygielska
 

  • Wniosek o wygaszenie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla Przedsiębiorstwa Produkcyjnego „POLUTIL” B. Budek, K. Kwiatkowski s.j., Ostrowite 18 A, 86-141 Lniano; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla zakładu SETO M. Klimkiewicz, ul. Mokra 18, 85-834 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie zmiany zezwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla Zakładów Chemicznych ZACHEM S. A., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla GOSPODARSTWA ROLNEGO I. M. Napierała, K. T. SAWA, Nowe Dąbie 76C, 89-210 Łabiszyn; ( - plik pdf)
  • Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia na wytwarzanie odpadów dla CARGO Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla CARGO Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla KEMIRA ŚWIECIE Sp. z o. o., ul. Bydgoska 1, 86-100 Świecie; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla NITRO-CHEM S. A., ul. Wojska Polskiego 65A, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla INOFAMA S. A., ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław; ( - plik pdf)
  • Wniosek o wydanie zezwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla TORUŃSKICH WODOCIĄGÓW Sp. z o. o., ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń – instalacji eksploatowanej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu, ul. Szosa Bydgoska 49. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 16.10.2012
Data wytworzenia informacji: 15.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Justyna Wrzos
 

  • Zmiana decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla Przedsiębiorstwa Produkcyjnego „POLUTIL” B. Budek, K. Kwiatkowski s.j., Ostrowite 18 A, 86-141 Lniano; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla zakładu SETO M. Klimkiewicz, ul. Mokra 18, 85-834 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Zmiana decyzji na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla Zakładów Chemicznych ZACHEM S. A., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla GOSPODARSTWA ROLNEGO I. M. Napierała, K. T. SAWA, Nowe Dąbie 76C, 89-210 Łabiszyn; ( - plik pdf)
  • Decyzja - przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia na wytwarzanie odpadów dla CARGO Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Decyzja - przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla CARGO Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla KEMIRA ŚWIECIE Sp. z o. o., ul. Bydgoska 1, 86-100 Świecie; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla NITRO-CHEM S. A., ul. Wojska Polskiego 65A, 85-825 Bydgoszcz; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla INOFAMA S. A., ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław; ( - plik pdf)
  • Decyzja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza dla TORUŃSKICH WODOCIĄGÓW Sp. z o. o., ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń – instalacji eksploatowanej na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Toruniu, ul. Szosa Bydgoska 49. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 16.10.2012
Data wytworzenia informacji: 15.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Justyna Wrzos
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w Świeciu nad Osą ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 16.10.2012
Data wytworzenia informacji: 15.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w Boluminie ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 16.10.2012
Data wytworzenia informacji: 16.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w Łążynie ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 17.10.2012
Data wytworzenia informacji: 16.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Wierzchy ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 18.10.2012
Data wytworzenia informacji: 17.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Jackowo ( - plik pdf)
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Rosochatka ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 23.10.2012
Data wytworzenia informacji: 18.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Wniosek o zatwierdzenie instrukcji eksploatacji składowiska odpadów dla EKOSYSTEM Sp. z o. o. w Wąbrzeźnie. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 23.10.2012
Data wytworzenia informacji: 19.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Niemojewo ( - plik pdf)
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla Zakładu Gospodarki Odpadami w Rozwarzynie ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 23.10.2012
Data wytworzenia informacji: 22.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek Toruńskich Wodociągów Sp. z o. o., ul. Rybaki 31-35, 87-100 Toruń, o zmianę decyzji Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 22.12.2006 r., znak: WSiRW-III-DL/6811/33/06, udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia Mała Nieszawka ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 26.10.2012
Data wytworzenia informacji: 25.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Kucerz. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 23.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego udzielonego Gospodarstwu Rolnemu Joanna Frischke-Krajewska, Ferma Drobiu Ciele 49, Makowiska 12, 86-050 Solec Kujawski na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu położonej w gminie Białe Błota. Osoba odpowiedzialna za informację ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 25.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Zgoda na zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Bławaty  ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 25.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 

  • Decyzja – przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia zintegrowanego Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 25.01.2007 r., znak: WSRiRW-III-JK/6618/06/05/06, udzielonego Panu Tadeuszowi Osuchowi na prowadzenie instalacji służącej do chowu świń w Fermie Tuczu Trzody Chlewnej w Konstantowie na Pana Michała Rogoziewicza.  ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 26.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Miejskiego Zarządu Dróg we Włocławku na stałe odwodnienie podwójnego tunelu drogowego i niwelety drogi krajowej - Alei Królowej Jadwigi z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ulicy Chopina we Włocławku  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu na wykonanie robót na terenie szczególnego zagrożenia powodzią i zrzut oczyszczonych ścieków do rzeki Wisły.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Panów Edwarda i Marcina Chmara, zam. w Cekcynie, na wprowadzanie podczyszczonych ścieków przemysłowych z mycia posadzki w hali magazynowej i demontażu w Cekcynie do kanalizacji sanitarnej.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla PHU Auto Czar Cezary Ihnatowicz, Wielowieś 2A, 88-140 Gniewkowo, na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego oraz na odprowadzenie do ziemi wód opadowych lub roztopowych.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Gospodarstwa Specjalistycznego Hodowla Drobiu Szymon Frischke, Makowiska 19, 86-050 Solec Kujawski, na wprowadzanie oczyszczonych wód opadowych i roztopowych oraz wykonanie urządzenia wodnego, tj. wylotu kanalizacji deszczowej.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Auto Recykling Sp. C., Anna Konefał i Grzegorz Przybył, ul. Wybudowanie 5, 86-022 Dobrcz, na odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla LA MARE Sp. z o. o., ul. Witebska 1A, 85-759 Bydgoszcz, na wykonanie zjazdu – slipu do wodowania sprzętu pływającego oraz pomostów pływających do cumowania łodzi.  ( - plik pdf
  • Decyzja - pozwolenie wodnoprawne dla Pomorskiej Spółki Gazownictwa sp. z o. o., Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy na budowę przyłącza gazowego w związku ze skrzyżowaniem projektowanego przyłącza gazowego z prawobrzeżnym wałem przeciwpowodziowym rzeki Wisły w km 1+600.  ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 26.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 

  • Decyzja – przeniesienie praw i obowiązków wynikających z pozwolenia zintegrowanego Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13.02.2009 r.,  znak: ŚG.I.ak.760-1/13/08, udzielonego Fermie Drobiu w Gospodarstwie Rolnym „ELCZAR” Elżbieta i Cezary Zawiślak, ul. Kolejowa 17, Serock, 86-120 Pruszcz, na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu powyżej 40000 stanowisk na terenie Fermy Drobiu zlokalizowanej w miejscowości Drzycim na Panią Aleksandrę Zawiślak.   ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 29.10.2012
Data wytworzenia informacji: 29.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego – decyzji Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 04.04.2007 r. znak: WSRiRW-III-JK/6618/01/07, zmienionego decyzją Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 18.04.2008 r. znak: ŚG.I.mc.760-1/28/08 udzielonego Gospodarstwu Rolnemu Danuta i Czesław Frischke Makowiska 12, 86-050  Solec Kujawski na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu – kur niosek Fermy Drobiu w Makowiskach.   ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 2.11.2012
Data wytworzenia informacji: 31.10.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak 
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla Polskich Sieci Elektroenergetycznych operator S. A., ul. Warszawska 165, 05-520 Konstancin-Jeziorna na udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych wód opadowych i roztopowych z odwodnień kanałów i mis pod autotransformatorami do rowu na terenie Stacji Elektroenergetycznej 220/110 kV Jasieniec w Bydgoszczy, ul. Jasieniecka 3, wylotem z PCV o średnicy 200 mm w ilości 14,9 l/s. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 5.11.2012
Data wytworzenia informacji: 5.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer
 
  • Zamknięcie składowiska odpadów w miejscowości Jaszczółtowo ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 6.11.2012
Data wytworzenia informacji: 5.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Karty informacyjne dotyczące wydanych pozwoleń zintegrowanych ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 7.11.2012
Data wytworzenia informacji: 7.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Dyla, Magdalena Czachorowska
 
  • Wniosek o zmianę decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Gminnego Składowiska Odpadów Komunalnych w Białkowie. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 8.11.2012
Data wytworzenia informacji: 7.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla MAMAUTO Adam Kula, Maciej Kula Spółka Jawna, Starorypin Rządowy 29A, 87-500 Rypin na udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na likwidację urządzenia wodnego – ziemnego stawu chłonno-odparowującego w kształcie prostokąta o wymiarach 12,0 mx 11,0 mx 2,10 m służącego do wprowadzania do ziemi oczyszczonych wód opadowych i roztopowych z utwardzonego terenu Stacji Demontażu Pojazdów Wycofanych z Eksploatacji   w Starorypinie Rządowym oraz wykonanie urządzenia wodnego – wylotu wód opadowych i roztopowych w postaci rozsącza typu Aquacell (Core) firmy Wavin. ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 9.11.2012
Data wytworzenia informacji: 8.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer
 
  • Wniosek o wydanie pozwolenia zintegrowanego dla instalacji chowu drobiu – brojlera kurzego prowadzonej przez Marcina Krulikowskiego w miejscowości Borucin. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 9.11.2012
Data wytworzenia informacji: 8.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Karty informacyjne dotyczące wydanych pozwoleń zintegrowanych. (aktualizacja pliku i informacji z dnia 07.11.2012 r.) ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 12.11.2012
Data wytworzenia informacji: 9.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Dyla, Magdalena Czachorowska
 

  • Zatwierdzenie programów gospodarki odpadami ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.11.2012
Data wytworzenia informacji: 13.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Elżbieta Sudoł
 
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.11.2012
Data wytworzenia informacji: 12.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Elżbieta Sudoł
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla EKOSYSTEM Sp. z o. o. w Wąbrzeźnie.   ( - plik pdf)
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 13.11.2012
Data wytworzenia informacji: 13.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek   
 
  • Karty informacyjne dotyczące wydanych pozwoleń zintegrowanych. (aktualizacja pliku i informacji z dnia 09.11.2012 r.)  ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 19.11.2012
Data wytworzenia informacji: 14.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Dyla, Magdalena Czachorowska
 
  • Program ochrony środowiska przed hałasem ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 19.11.2012
Data wytworzenia informacji: 16.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Kinga Rygielska
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni Sp. z o. o. w Grudziądzu.  ( - plik pdf
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego dla  Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości. ( - plik pdf
  • Zmiana decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów dla Przedsiębiorstwa Usług Gminnych Sp. z o. o. w Pakości.  ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 20.11.2012
Data wytworzenia informacji: 19.11.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek   
 
  • Zmiana pozwolenia zintegrowanego – decyzji ostatecznej Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 19.10.2007 r., znak: WSRiRW-III-JK/6618/15/07.( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 21.11.2012
Data wytworzenia informacji: 20.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego – decyzji ostatecznej Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 19.10.2007 r. znak WSRiRW-III-JK/6618/14/07 udzielonego Gospodarstwu Rolnemu Ferma Drobiu Kazimierz Nowiński Radunek 1, 88-324 Jeziora Wielkie na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu – brojlerów kurzych – Fermy Drobiu Radunek 1.( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 22.11.2012
Data wytworzenia informacji: 21.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak
 
 
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego udzielonego podmiotowi „RENODRÓB” Sp. z o.o., Ośniszczewo, 86-133 Dąbrowa Biskupia.( - plik pdf
  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla Gospodarstwa Rolnego Kazimierz Frischke Jr, Makowiska 19, 86-050 Solec Kujawski ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.11.2012
Data wytworzenia informacji: 22.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak

 

  • Wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego udzielonego Fermie Drobiu zlokalizowanej w miejscowości Jezuicka Struga na prowadzenie instalacji służącej do chowu drobiu – brojlerów kurzych. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.11.2012
Data wytworzenia informacji: 26.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Anita Kubiak

 

  • Wniosek Przedsiębiorstwa Inżynierskiego ProEko s. j. w Bydgoszczy działającego w imieniu Toruńskich Wodociągów Sp. z o. o. w Toruniu w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie studni oraz zmiany pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia wody Jedwabno. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 28.11.2012
Data wytworzenia informacji: 26.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Wniosek Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego „ZELAN” Antoni Zieliński w Nakle nad Notecią w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych, ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 6.12.2012
Data wytworzenia informacji: 30.11.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Postępowanie w sprawie zamknięcia składowiska odpadów w miejscowości Górna Grupa. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Wojciech Czarnecki
Data wprowadzenia informacji: 10.12.2012
Data wytworzenia informacji: 8.12.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Marek Bobek   
 
  • Wniosek w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia „S” Zakładów Chemicznych ZACHEM SA w Bydgoszczy. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 17.12.2012
Data wytworzenia informacji: 13.12.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Informacja o przystąpieniu przez Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego do opracowania Programów ochrony powietrza dla stref aglomeracja bydgoska, miasto Toruń, miasto Włocławek, obejmujących przekroczenia poziomu dopuszczalnego pyłu zawieszonego PM10. ( - plik pdf
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 17.12.2012
Data wytworzenia informacji: 14.12.2012 
Osoba odpowiedzialna za informację: Maria Rutka-Celmer
 
  • Wniosek w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego, Miejskiemu Zarządowi Dróg w Toruniu, na wykonanie kanału deszczowego Φ 1000 na terenie szczególnego zagrożenia powodzią w ramach inwestycji „Budowa kanału deszczowego od wylotu nr 2 do ulicy Starotoruńskiej w Toruniu”. ( - plik pdf)  
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 19.12.2012
Data wytworzenia informacji: 18.12.2012
Osoba odpowiedzialna za informację: Ewa Kubiak
 
  • Karty informacyjne – pozwolenia zintegrowane 2012 r. ( - plik pdf)    
Informacje wprowadził: Marcin Kowalkowski
Data wprowadzenia informacji: 21.01.2013
Data wytworzenia informacji: 15.01.2013
Osoby odpowiedzialna za informację: Magdalena Czachorowska, Ewa Dyla.
Ostatnia aktualizacja ( poniedziałek, 21 stycznia 2013 )
 
 
 
 




Wybory Samorządowe w 2014r.
Informacje
Urzędnik Wyborczy
Kujawsko-Pomorska Agencja Innowacji sp. z o.o.
Dane ogólne / Kontakt
Struktura organizacyjna
Przedmiot działalności
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne - archiwum
Ogłoszenia
Inne portale


www.kujawsko-pomorskie.pl

Centrum Obsługi Inwestora
Baza Eksporterów Regionu Kujawsko-Pomorskiego
Statystyki strony
odwiedzających: 5540747
Aktualnie jest 5 gości online
  Data: piątek, 31 październik 2014
(C) Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Toruń 2005