MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W KANCELARII SEJMIKU – 15/2016

    • Status ogłoszenia o naborze:Po terminie składania dokumentów
    • Numer ogłoszenia:15/2016
    • Wydział:Kancelaria Sejmiku
    • Miejsce pracyPraca w budynku przy Plac Teatralny 2, w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek - 730 - 1530, wtorek – 730-1700, piątek – 730-1400,
    • StanowiskoW KANCELARII SEJMIKU
    • Wymiar etatupełen
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2016-06-22
    • Termin składania dokumentów2016-07-04
    • Sposób składania dokumentóww zamkniętych kopertach na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Organizacyjny Wydział Kadr 87-100 Toruń, Pl. Teatralny 2, p. 240, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 15/2016 ”
    • Miejsce składania dokumentóww zamkniętych kopertach na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Organizacyjny Wydział Kadr 87-100 Toruń, Pl. Teatralny 2, p. 240, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 15/2016 ”
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędnea) wykształcenie wyższe drugiego stopnia o profilu humanistycznym,
      b) co najmniej roczny staż pracy zawodowej w urzędzie administracji publicznej,
      c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub
      umyślne przestępstwa skarbowe,
      d) nieposzlakowana opinia.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowea) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
      b) znajomość języka angielskiego,
      c) dobra znajomość obsługi komputera,
      d) sumienność, umiejętność pisania tekstów, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, umiejętność pracy pod presją czasu.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowya) obsługa komisji sejmikowych,
      b) przygotowanie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji, w tym
      sprawozdawczości i rejestrów wniosków podjętych przez komisje,
      c) zawiadamianie radnych sejmiku o terminie i miejscu posiedzenia komisji oraz
      dostarczanie stosownych materiałów, a także zapraszanie przedstawicieli
      merytorycznych departamentów,
      d) prowadzenie kalendarium Przewodniczącego Sejmiku,
      e) przygotowywanie okolicznościowych pism, listów gratulacyjnych, materiałów
      na stronę internetową,
      f) współorganizacja uroczystości, spotkań z udziałem przewodniczącego sejmiku,
      g) reprezentowanie przewodniczącego w czasie wybranych uroczystości i spotkań.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowybrak
    • Lista wybranych kandydatów
    • Uzasadnienie wyboru
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian