Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
24/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
Wydział Transportu Autobusowego
Miejsce pracy:
Toruń, ul. Szosa Bydgoska 52
Stanowisko:
DO ROZLICZANIA DOPŁAT DO ULG USTAWOWYCH W KOMUNIKACJI AUTOBUSOWEJ
Data ogłoszenia:
25-04-2025
Termin składania dokumentów:
05-05-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno- Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłanie na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Departament Obsługi Zarządu, Spraw Pracowniczych i Kontroli, Wydział Kadr, 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 24/2025” lub wysłanie pocztą lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP – adres: e PUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
w Punkcie Informacyjno-Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2 lub EPUAP – adres: e PUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 2 letni staż pracy,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów krajowych i UE w zakresie transportu publicznego, w tym przepisów dotyczących ulg ustawowych w komunikacji pozamiejskiej,
c) wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
d) znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz programu „Analiza Przewozów-rozliczenia”,
e) umiejętność poprawnego i szybkiego dokonywania obliczeń rachunkowych, analizowania dokumentów i formułowania wniosków, wysoka kultura osobista, rzetelność, samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) przygotowywanie, zawieranie i rozliczanie porozumień, umów z jednostkami samorządu terytorialnego i z przewoźnikami/operatorami,
b) przygotowywanie wniosków o płatność, monitorowanie wykorzystania środków przeznaczonych na finansowanie przewozów autobusowych,
c) opracowywanie materiałów planistycznych,
d) przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,
e) udział w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez departament.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-