Rodzaj dokumentu:
Wniosek o wydanie decyzji
Temat dokumentu:
Ochrona powietrza Ochrona wód Ochrona powierzchni ziemi Ochrona przed hałasem Ochrona przed polami elektromagnetycznymi Ochrona kopalin
Nazwa dokumentu:
Wniosek o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z decyzji Starosty Grudziądzkiego z dnia 2 sierpnia 2010 r., znak: OŚ.7645-2/23/10, zezwalającej na zamknięcie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Boguszewo, gm. Gruta z Przedsiębiorstwa Usług Miejskich „PUM” Sp. z o. o., ul. Cegielniana 4, 86-300 Grudziądz na Gminę Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno.
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu:
Wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza
Wprowadzanie ścieków
Emisja hałasu i pola elektromagnetycznego
Wytwarzanie odpadów
Obszar, którego dokument dotyczy:
Boguszewo, gm. Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
Znak sprawy:
ŚG-I-G.7241.10.2025/MB
Dokument wytworzył:
Gmina Gruta, Gruta 244, 86-330 Mełno
Data dokumentu:
30-06-2025
Dokument zatwierdził:
Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Data zatwierdzenia dokumentu:
29-09-2025
Miejsce przechowywania dokumentu:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Departament Środowiska, ul. Targowa 13/15, 87-100 Toruń, pok. 117. tel. 566215873
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu:
Brak
Czy dokument jest ostateczny:
Nie
Numery kart innych dokumentów w sprawie:
Nie dotyczy
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie:
03-10-2025
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji:
Brak