Wpis do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli

Wydział:
Wydział Edukacji i Nadzoru
Termin załatwienia:
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji wydane w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku lub decyzja odmowna
Osoba kontaktowa:
Iwona Wieczerzak, pok. 237, tel. 883 326 608
Miejsce załatwienia:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-PomorskiegoPlac Teatralny 2, 87-100 ToruńPunkt Informacyjno-Podawczy (hol- parter budynku/pawilon przed urzędem)
Telefon kontaktowy:
883 326 608
Miejsce odbioru:
Departament Edukacji Wydział Edukacji i Nadzoru87-100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 52
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wpis do ewidencji niepublicznych placówek doskonalenia nauczycieli, - dokumenty określone w § 29 ust.2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. poz. 1045 oraz z 2021 r. poz. 1601), - zgoda na przetwarzanie danych osobowych, udzielana przez osobę której dane dotyczą, - informacja w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą.
Opłaty:
Bez opłat
Tryb odwoławczy:
odwołanie od decyzji odmownej do Samorządowego Kolegium Odwoławczego z siedzibą w Toruniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej decyzji za pośrednictwem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Uwagi:
Brak
Podstawa prawna:
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. poz. 1045 oraz z 2021 r. poz. 1601)

PDFWzór informacji dla osoby której dane dotyczą dot. ewidencja niepublicznych placówe.pdf (45,80KB)

PDFWzór zgody osoby której dane dotyczą dot. wpisu do ewidencji.pdf (41,07KB)