Rodzaj dokumentu:
Wniosek
Temat dokumentu:
Ochrona przyrody – ochrona terenów zieleni i zadrzewień
Nazwa dokumentu:
Wniosek o zmianę decyzji zezwalającej na usunięcie drzew
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu:
Wniosek o zmianę decyzji, znak: ŚG-III.7120.1.1.2023 zezwalającej na usunięcie drzew rosnących na nieruchomościach przy ul. Wały gen. Sikorskiego (dz. nr 14/7, obręb 14), ul. Szosa Lubicka (dz. nr 232, obręb 56), ul. Okólna (dz. nr 389, obręb 66), ul. Szosa Chełmińska (dz. nr 654, obręb 29) w Toruniu
Obszar, którego dokument dotyczy:
Gmina Miasta Toruń, województwo kujawsko-pomorskie
Znak sprawy:
ŚG-III.7120.1.1.1.2023
Dokument wytworzył:
Gmina Miasta Toruń Wydział Środowiska i Ekologii, ul. Wały gen. Sikorskiego 12, 87-100 Toruń
Data dokumentu:
23-10-2023
Dokument zatwierdził:
Nie dotyczy
Data zatwierdzenia dokumentu:
-
Miejsce przechowywania dokumentu:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Departament Środowiska, ul. Targowa 13/15, 87-100 Toruń
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu:
Brak
Czy dokument jest ostateczny:
Nie
Numery kart innych dokumentów w sprawie:
Nie dotyczy
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie:
20-12-2023
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji:
Brak