ZAPYTANIE OFERTOWE
Toruń, dnia 21 grudnia 2023 r.
Zamawiający:
Województwo Kujawsko-Pomorskie
Plac Teatralny 2
87-100 Toruń
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zadania: Charakterystyka instrumentów polityki i usług e-zdrowia (teleopieki oraz telemedycyny) w regionach partnerskich projektu CARES - raport podsumowujący wraz z prezentacją wniosków, w ramach realizacji projektu CARES (Teleopieka dla starzejącej się Europy), program Interreg Europa.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Opracowanie Raportu podsumowującego, na podstawie 7 raportów cząstkowych, przygotowanych przez partnerów projektu CARES oraz analiz własnych Wykonawcy. Raport podsumowujący powinien mieć charakter analizy porównawczej oraz obejmować następujące elementy:
- charakterystyka bieżącej sytuacji w regionach partnerskich projektu, w tym kluczowe cechy, demografia, unikalne aspekty poszczególnych regionów,
- charakterystyka przedstawionych przez partnerów projektu instrumentów polityki,
- analiza porównawcza ram prawnych w zakresie telemedycyny i teleopieki, w szczególności analiza kontekstu europejskiego, tj. unijnego prawodawstwa i dokumentów strategiczno-programowych w zakresie teleopieki i telemedycyny,
- charakterystyka telemedycyny i teleopieki w regionach partnerskich, w tym analiza porównawcza dostępnych technologii, systemów świadczeń, grup docelowych itp.,
- analiza trudności i barier w zakresie finansowania, rozwiązań technologicznych, problemów z dostępnością usług teleopiekuńczych i telemedycznych,
- analiza potrzeb i preferencji grup docelowych w celu zidentyfikowania luk w istniejących usługach, uwzględniając porównanie wyników raportów cząstkowych w tym zakresie,
- zbadanie możliwości zwiększenia efektywności usług telemedycznych i teleopiekuńczych, w tym wskazanie rekomendacji i rozwiązań odpowiadających na zidentyfikowane wyzwania i zaspokojenie potrzeb grup docelowych,
- przedstawienie kluczowych wniosków i rekomendacji.
- Każdy z opisanych elementów raportu powinien zostać wzbogacony o infografiki, które pomogą zwizualizować kluczowe dane.
- Raport zostanie opracowany w dwóch wersjach językowych tj. w j. angielskim oraz j. polskim.
- Raport wraz wnioskami zostanie zaprezentowany przez Wykonawcę w j. angielskim podczas jednego spotkania online z partnerami projektu CARES w terminie do końca lutego 2024 r. Podczas spotkania Wykonawca weźmie też udział w dyskusji z partnerami projektu w zakresie sporządzonego i zaprezentowanego przez siebie raportu podsumowującego.
- Tekst raportu nie powinien przekraczać 20 stron w formacie A4.
- Zasady świadczenia usługi
- Raporty cząstkowe partnerów projektu (7 dokumentów), są udostępnione oferentom.
- Wykonawca zobowiąże się do przekazania Zamawiającemu majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji.
- Wykonawca zaangażuje do realizacji zadania zespół operacyjny, który zapewni efektywną realizację zadania.
- W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stałej współpracy z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, nadzorującymi realizację całego zadania.
- Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje harmonogram prac i zobowiąże się do jego bieżącej aktualizacji.
- Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego raportowania i konsultowania z Zamawiającym postępów w realizacji prac.
- Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29 lutego 2024 r.
- Rodzaje i opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
- Wykonawca oświadcza, że składając ofertę ma w swoim zespole osobę lub zatrudni do realizacji usługi osobę lub osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie usług wsparcia eksperckiego ds. wdrażania rozwiązań e-zdrowia, w tym teleopieki i/lub telemedycyny.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobą biegle władającą językiem angielskim, która zaprezentuje raport podczas spotkania online i weźmie udział w dyskusji z partnerami projektu.
- Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji ww. doświadczenia.
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /osób do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
- Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia Podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy.
- Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
- Wymagania dot. dokumentów formalnych: posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru – na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Kryteria wyboru oferty
- Cena: 100%. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
---------------------------------------- x 100% x 100 pkt (waga kryterium) = liczba punktów
Cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
- W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
- Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień określonych przez Zamawiającego.
- Zamawiający poprawi omyłki w ofercie zgodnie z przepisami w art. 87 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O poprawieniu omyłek Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
- Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz zawiera najniższą cenę.
- Forma płatności i finansowanie:
- Zamawiającym jest Województwo Kujawsko-Pomorskie, w imieniu którego działa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
- Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie ryczałtowe.
- Zapłata za wykonanie przedmiotu zapytania nastąpi po podpisaniu umowy i wykonaniu usługi, na podstawie wystawionej faktury. Faktura zapłacona zostanie przelewem na wskazane konto bankowe, w terminie 14 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
- Za nieterminowe lub niewłaściwe wykonywanie przez Wykonawcę Wsparcia, określonych
w specyfikacji, Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy kary umowne
w wysokości określonej w umowie na wykonanie zadania. - Wyłączone z kar są sytuacje losowe / nieprzewidziane, które wystąpiły bez winy / zaniechania Wykonawcy, lub w wyniku działania siły wyższej. W takich sytuacjach Wykonawca jest obowiązany do dopełnienia obowiązków / zadań w najbliższym, możliwym terminie.
- W przypadku wyczerpania przez Wykonawcę wartości wynagrodzenia ryczałtowego, będzie on zobowiązany do realizacji w okresie trwania umowy pozostałego zakresu usługi bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
- Wszelkie skutki nierzetelnego lub niestarannego skalkulowania przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie, prawa pokrewne oraz prawa zależne do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji.
- Realizacja przedmiotu zapytania będzie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, z projektu CARES (Interreg Europa).
- Termin związania z ofertą:
Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
- Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: lpcares@kujawsko-pomorskie.pl do dnia 08.01.2024 r. do godz. 18:00. Oferty przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna zawierać następujące elementy:
- Formularz ofertowy
- Opis doświadczenia Wykonawcy
- Informacje dodatkowe
- Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana droga mailową.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru Wykonawcy bez podawania przyczyny.
- Załączniki
- Wzór formularza ofertowego Załącznik_1_formularz_ofertowy.docx (57,04KB)
- Wzór formularza „Doświadczenie Wykonawcy” Załącznik_2_doświadczenie.docx (57,24KB)
- Raporty cząstkowe (PCA) partnerów projektu CARES – 7 dokumentów.
LP01_Policy Context Analysis_final.pdf (410,51KB)
PP02_CARES_PCA.pdf (692,91KB)
PP04_CARES_PCA_31082023.pdf (925,09KB)
PP05_Policy Context Analysis.pdf (199,56KB)
PP06_Policy Context Analysis.pdf (313,49KB)
PP07_CARES_PCA.pdf (624,93KB)
PP08_CARES Policy Context Analysis.pdf (290,59KB)