Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ ORGANIZACJI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Miejsce pracy:
Toruń, Wały Gen.W.Sikorskiego 15
Stanowisko:
w Wydziale Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego
Data ogłoszenia:
12-01-2024
Termin składania dokumentów:
22-01-2024
Sposób składania dokumentów:
prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 4/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych,
d) dobra znajomość obsługi MS Office,
e) umiejętność sporządzania pism urzędowych, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) przygotowywanie opinii w sprawie zaliczenia lub pozbawienia dróg kategorii drogi krajowej oraz ustalenia ich przebiegu,
b) przygotowywanie uchwał w sprawie zaliczenia lub pozbawienia dróg kategorii drogi wojewódzkiej oraz ustalenia ich przebiegu,
c) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej uzgodnień w zakresie zaliczania
lub pozbawiania dróg kategorii powiatowej,
d) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej nadawania numerów drogom gminnym
i powiatowym,
e) współpraca w zakresie wydawania decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego, warunków zabudowy oraz dotyczącymi podziału nieruchomości w zakresie zarządzania drogami wojewódzkimi,
f) współdziałanie i współpraca z Zarządem Dróg Wojewódzkich w sprawach związanych z regulowaniem stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne.
g) wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny (zawody sportowe, rajdy, wyścigi, zgromadzenia i inne imprezy, które powodują utrudnienia ruchu
lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny),
h) uzgadnianie tras przejścia i warunków przemarszu pielgrzymek odcinkami dróg zaliczonymi do kategorii dróg wojewódzkich,
i) przygotowywanie analiz i materiałów informacyjnych na posiedzenie Zarządu i Komisji problemowych Sejmiku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-