Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ RAPORTOWANIA I ANALIZ
Miejsce pracy:
TORUŃ, PL.TEATRALNY 2
Stanowisko:
STANOWISKO PRACY DO SPRAW RAPORTOWANIA I ANALIZ
Data ogłoszenia:
15-01-2024
Termin składania dokumentów:
25-01-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 5/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2 lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe drugiego stopnia na kierunku administracja,
b) staż pracy zawodowej w urzędzie administracji samorządowej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) wiedza z zakresu funduszy europejskich w szczególności z obszaru programów regionalnych,
c) wiedza z zakresu archiwizacji dokumentów w jednostce samorządu terytorialnego,
d) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
e) dobra znajomość obsługi MS Office,
f) umiejętność sporządzania pism urzędowych, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) zakładanie teczek aktowych,
b) porządkowanie teczek,
c) tworzenie rejestrów kancelaryjnych oraz innych pomocy ewidencyjnych,
d) klasyfikacja i kwalifikacja dokumentacji,
e) przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania,
f) przygotowywanie materiałów do przekazania do archiwum zakładowego UMWK-P,
g) sporządzanie raportów z wykorzystaniem systemów informatycznych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-