Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO W KANCELARII SEJMIKU URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
6/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
-
Miejsce pracy:
Toruń, Plac Teatralny 2
Stanowisko:
STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
17-01-2024
Termin składania dokumentów:
29-01-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 6/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Wydział Kadr, 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
b) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej w urzędzie administracji publicznej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość zagadnień dotyczących współpracy z radnymi,
c) wiedza z zakresu ochrony danych osobowych,
d) umiejętność stosowania Instrukcji kancelaryjnej i technik prawodawczych,
e) dobra znajomość obsługi MS Office,
f) odpowiedzialność, samodzielność, wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności
komunikacyjne, dobra organizacji pracy własnej, rzetelność, terminowość wykonywanych zadań,
umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) obsługa kancelaryjno-biurowa sesji Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
b) przygotowywanie projektów dokumentów z zakresu sesji,
c) sporządzanie protokołów oraz notatek,
d) współpraca z innymi podmiotami w zakresie organizacji sesji,
e) rozpatrywanie spraw wniesionych przez radnych,
f) publikacja materiałów w BIP oraz na stronie Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
g) obsługa programu Legislator oraz prowadzenie Bazy Aktów Własnych,
h) udział w organizacji innych wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Sejmiku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFwyniki naboru 6.2024.pdf (196,32KB)

PDFoferta nr 6 Kancelaria Sejmiku ds.obsługi sesji Sejmiku.pdf (140,65KB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego