Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZADRZEWIENIAMI PRZY DROGACH WOJEWÓDZKICH W DEPARTAMENCIE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO - oferta 11/2024

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
11/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
BIURO DO SPRAW ZIELENI PRZY DROGACH
Miejsce pracy:
Toruń, Wały Gen. Sikorskiego 15
Stanowisko:
STANOWISKO PRACY DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ZADRZEWIENIAMI PRZY DROGACH WOJEWÓDZKICH
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
20-02-2024
Termin składania dokumentów:
01-03-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 11/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Urzęd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2 lub adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe na kierunku: leśnictwo, architektura krajobrazu, prawo ochrony środowiska, geografia, ogrodnictwo, biologia, ochrona środowiska, b) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, c) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej, b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, c) znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, d) prawo jazdy kat. B, e) dobra znajomość obsługi MS Office, f) umiejętność sporządzania pism urzędowych, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w terenie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) współpraca z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Bydgoszcz w zakresie realizacji inwestycji na drogach wojewódzkich, b) prowadzenie prac inwentaryzacyjnych w drzewostanie przy drogach wojewódzkich, c) przygotowywanie projektów gospodarki drzewostanem, d) analizy środowiskowe planowanych inwestycji przy drogach, e) opracowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków UE, f) przygotowywanie wniosków i projektów uchwał na Zarząd Województwa i Sejmik Województwa, udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania złożone przez radnych województwa, posłów, senatorów na Sejm RP, g) właściwe gromadzenie i przechowywanie dokumentacji, h) przygotowywanie i przekazywanie uporządkowanego zbioru dokumentów archiwalnych do Archiwum.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFInformacja.pdf (101,17KB)


PDFoświadczenia1.pdf (60,57KB)
PDFzgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych1.pdf (98,12KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego