Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ I BEZPIECZEŃSTWEM RUCHU DROGOWEGO W BIURZE DO SPRAW ORGANIZACJI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO W DEPARTAMENCIE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO - oferta 42/2024

Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
42/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
BIURO DO SPRAW ORGANIZACJI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Miejsce pracy:
Toruń,Wały Gen. Sikorskiego 15
Stanowisko:
STANOWISKO PRACY DO SPRAW REALIZACJI ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ I BEZPIECZEŃSTWEM RUCHU DROGOWEGO
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
12-08-2024
Termin składania dokumentów:
22-08-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 42/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty: a) podpisany list motywacyjny, b) podpisany życiorys zawodowy (CV), c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe, d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata: - obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. - o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowanej opinii, oraz: - o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą, - o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów:
Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskieg87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w pracy związanej z organizacją i bezpieczeństwem ruchu drogowego lub w zakresie realizacji zadań w zakresie inżynierii ruchu drogowego, c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy w administracji publicznej, b) znajomość przepisów z zakresu ustawy: - o samorządzie województwa, - o drogach publicznych, - prawa budowlanego, - prawa o ruchu drogowym, - przepisów techniczno – budowlanych dotyczących dróg publicznych, - Kodeksu postępowania administracyjnego, c) prawo jazdy kat. B, d) dobra znajomość obsługi MS Office, e) odpowiedzialność, samodzielność, wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacji pracy własnej, rzetelność, terminowość wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) prowadzenie spraw w zakresie zarządzania ruchem na drogach wojewódzkich oraz związanych z Komisją Infrastruktury, Organizacji i Nadzoru Ruchu Drogowego Kujawsko-Pomorskiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, b) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz wniosków dotyczących zmian w organizacji ruchu pod względem formalnym i merytorycznym, c) zatwierdzenie, odsyłanie do poprawy lub odrzucanie przedłożonych projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich, d) uczestnictwo w terenowych Komisjach Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, e) prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, f) prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, g) prowadzenie rejestru projektów organizacji ruchu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFInformacja.pdf (101,17KB)
PDFoferta 42 Dep. Infrastruktury Drogowej ds. organizacji i bezpieczeństwem ruchu drogowego.pdf (145,93KB)
PDFoświadczenia1.pdf (60,57KB)
PDFzgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych1.pdf (98,12KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego