Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
54/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Miejsce pracy:
ul. M.Skłodowskiej – Curie 73 w Toruniu
Data ogłoszenia:
18-10-2024
Termin składania dokumentów:
28-10-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 54/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
w Toruniu, Plac Teatralny 2 ub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie co najmniej średnie,
b) co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej w administracji samorządowej,
c) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej na stanowisku pracy związanym z obsługą sekretariatu,
d) doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentacji,
e) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
c) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz finansów publicznych,
d) ukończone szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu,
e) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Excel)),
f) odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dokładność,
systematyczność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) przygotowywanie sprawozdań z realizacji uchwał organów samorządu województwa,
b) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
c) przyjmowanie, segregowanie, przekazywanie i rejestracja korespondencji,
d) redagowanie pism,
e) prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Departamentu,
f) obsługa systemu rejestracji czasu pracy pracowników,
g) sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych Departamentu.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-