Wydział:
Departament Infrastruktury Drogowej
Termin załatwienia:
Organ wydaje zezwolenie po zasięgnięciu opinii komendanta wojewódzkiego Policji i uzgodnieniu zakresu ograniczenia ruchu, co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia.
Osoba kontaktowa:
Maja Bruk
Miejsce załatwienia:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego,Wały Gen. Sikorskiego 15, 87-100 Toruń
Telefon kontaktowy:
56 62 18 354
Miejsce odbioru:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego,Wały Gen. Sikorskiego 15, 87-100 Toruń
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
Pisemny wniosek organizator składa 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia. Wniosek powinien zawierać: 1. imię, nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę organizatora imprezy; 2. rodzaj i nazwę imprezy; 3. informacje o miejscu i dacie rozpoczęcia przebiegu oraz zakończenia imprezy; 4. informacje o przewidywanej liczbie uczestników imprezy; 5. wykaz osób reprezentujących organizatora w sprawach zabezpieczenia trasy lub miejsca imprezy na terenie poszczególnych województw; 6. podpis organizatora lub jego przedstawiciela; 7. potwierdzenie dokonania opłaty. Do wniosku należy dołączyć: 1. szczegółowy regulamin imprezy, określający w szczególności zasady zachowania uczestników imprezy istotne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy na terenie poszczególnych województw oraz w miejscach rozpoczęcia i zakończenia każdego odcinka, a także w miejscach wymagających szczególnego zabezpieczenia; 3. program imprezy ze szczególnym opisem trasy i podaniem odległości między poszczególnymi jej odcinkami oraz określony w minutach i kilometrach program przejazdu, przejścia uczestników przez poszczególne miejscowości i granice województw; 4. plan zabezpieczenia trasy lub miejsca określony w art. 65a ust. 3 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, 5. zobowiązanie organizatora do przywrócenia do poprzedniego stanu pasa drogowego na trasie przejazdu, przejścia lub miejsca pobytu uczestników imprezy, a w przypadkach uszkodzenia pasa drogowego lub urządzeń drogowych będącego następstwem imprezy – do ich bezzwłocznego naprawienia lub pokrycia kosztów napraw; 6. pisemną zgodę właściciela lasu na przeprowadzenie imprezy w razie przeprowadzenia jej na terenach leśnych.
Opłaty:
48 zł (słownie: czterdzieści osiem złotych 00/100), część III pkt. 13 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).
Urząd Miasta Torunia Wydział Podatków i Windykacji ul. Grudziądzka 126 b
numer rachunku 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Podstawa prawna:
Art. 65 i 65b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) i art.104 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).