Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW RAPORTOWANIA I ANALIZ W DEPARTAMENCIE WDRAŻANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA KUJAW I POMORZA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO oferta nr 5/2024

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
5/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ RAPORTOWANIA I ANALIZ
Miejsce pracy:
TORUŃ, PL.TEATRALNY 2
Stanowisko:
STANOWISKO PRACY DO SPRAW RAPORTOWANIA I ANALIZ
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
15-01-2024
Termin składania dokumentów:
25-01-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 5/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2 lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe drugiego stopnia na kierunku administracja,
b) staż pracy zawodowej w urzędzie administracji samorządowej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) wiedza z zakresu funduszy europejskich w szczególności z obszaru programów regionalnych,
c) wiedza z zakresu archiwizacji dokumentów w jednostce samorządu terytorialnego,
d) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
e) dobra znajomość obsługi MS Office,
f) umiejętność sporządzania pism urzędowych, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) zakładanie teczek aktowych,
b) porządkowanie teczek,
c) tworzenie rejestrów kancelaryjnych oraz innych pomocy ewidencyjnych,
d) klasyfikacja i kwalifikacja dokumentacji,
e) przygotowanie dokumentacji niearchiwalnej do brakowania,
f) przygotowywanie materiałów do przekazania do archiwum zakładowego UMWK-P,
g) sporządzanie raportów z wykorzystaniem systemów informatycznych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFwyniki naboru 5 z 2024.pdf (197,29KB)

PDFoferta nr 5 Dep. Wdrażania FE dla KiP ds. raportowania i analiz.pdf (140,56KB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego