Rodzaj dokumentu:
Wniosek
Temat dokumentu:
Ochrona przyrody – ochrona terenów zieleni i zadrzewień
Nazwa dokumentu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew rosnących na nieruchomościach: nr 250, obręb
0178 przy ul. Chopina, nr 243, obręb 0178 przy Alejach Powstańców Wielkopolskich; nr 254/3,
obręb 0178 przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie; nr 192/1, obręb 0194 przy ul. Chodkiewicza; nr 42,
obręb 0130 przy ul. Krasińskiego; nr 69, obręb 0167 przy Placu Weyssenhoffa; nr 184, obręb 0111
przy Placu Piastowskim; nr 68, obręb 0167 przy Alejach Ossolińskich w Bydgoszczy
Obszar, którego dokument dotyczy:
Bydgoszcz, Gmina Miasto Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
Znak sprawy:
ŚG-III.7120.4.140.2024
Dokument wytworzył:
Gmina Miasto Bydgoszcz - Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz
Data dokumentu:
18-09-2024
Dokument zatwierdził:
nie dotyczy
Data zatwierdzenia dokumentu:
-
Miejsce przechowywania dokumentu:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Departament Środowiska, ul. Targowa 13/15, 87-100 Toruń
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu:
brak
Czy dokument jest ostateczny:
Nie
Numery kart innych dokumentów w sprawie:
nie dotyczy
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie:
06-11-2024
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji:
brak
Uwagi:
Postępowanie w toku