- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne z wyłączeniem ustawy PZP
Zapytanie szacunkowe dot. zakupu papieru biurowego oraz rolek do faxu na 2025 rok dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
W związku planowanym zakupem papieru biurowego do drukarek oraz rolek do faxów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na 2025 rok, zwracam się ze wstępnym, szacunkowym zapytaniem ofertowym.
Wstępną, szacunkową ofertę należy sporządzić podając cenę jednostkową netto, brutto oraz stawkę VAT (formularz w załączeniu).
Niniejsze zapytanie służy wyłącznie wstępnemu rozeznaniu cenowemu na potrzeby Zamawiającego.
Oferowane szacunkowe ceny w formularzu na 2025 rok w miarę możliwości powinny uwzględniać ewentualne wzrosty cenowe, inflację oraz sytuację geopolityczną.
Oferty szacunkowe należy złożyć, w terminie do 16 września 2025 r., do godz. 14.00 na adres