Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie szacunkowe dot. zakupu materiałów biurowych na 2025 rok dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu

W związku planowanym zakupem materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz wojewódzkich jednostek organizacyjnych na 2025 rok, zwracam się ze wstępnym, szacunkowym zapytaniem ofertowym.

Wstępną, szacunkową ofertę należy sporządzić podając cenę jednostkową netto, brutto oraz stawkę VAT (formularz w załączeniu).

Niniejsze zapytanie służy wyłącznie wstępnemu rozeznaniu cenowemu na potrzeby Zamawiającego.

Oferowane szacunkowe ceny w formularzu na 2025 rok w miarę możliwości powinny uwzględniać ewentualne wzrosty cenowe, inflację oraz sytuację geopolityczną.

Oferty szacunkowe należy złożyć, w terminie do 16 września 2024 r., do godz. 14.00 na adres

 

XLSXFormatka Materiały biurowe 2025- ceny szacunkowe.xlsx (46,62KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego