WOLNE STANOWISKO PRACY W DEPARTAMENCIE SPRAW SPOŁECZNYCH I ZDROWIA - oferta 54/2024
b) co najmniej trzyletni staż pracy zawodowej w administracji samorządowej,
c) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej na stanowisku pracy związanym z obsługą sekretariatu,
d) doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentacji,
e) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
b) znajomość przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
c) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego oraz finansów publicznych,
d) ukończone szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu,
e) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Excel)),
f) odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dokładność,
systematyczność.
b) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
c) przyjmowanie, segregowanie, przekazywanie i rejestracja korespondencji,
d) redagowanie pism,
e) prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Departamentu,
f) obsługa systemu rejestracji czasu pracy pracowników,
g) sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych Departamentu.
Informacja.pdf (101,17KB)
oferta nr 54 Dep. SSiZ.docx.pdf (148,01KB)
oświadczenia1.pdf (60,57KB)
zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych1.pdf (98,12KB)