Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
64/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
BIURO RADCÓW PRAWNYCH
Miejsce pracy:
Plac Teatralny 2 w Toruniu
Stanowisko:
RADCY PRAWNEGO
Data ogłoszenia:
27-11-2024
Termin składania dokumentów:
09-12-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 64/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Toruniu, Plac Teatralny 2 lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo,
b) uprawnienie radcy prawnego,
c) co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwa skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, Prawa zamówień publicznych,
finansów publicznych,
b) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
c) wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności komunikacyjne, dobra organizacji pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe, w tym poświadczone zaświadczeniem odpowiedniej izby radców prawnych uprawnienie radcy prawnego,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) świadczenie pomocy prawnej, w szczególności udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych,
b) sporządzanie opinii prawnych w sprawach cywilnych, gospodarczych, administracyjnych oraz
w zakresie opracowywanych aktów prawnych,
c) występowanie przed sądami lub urzędami w charakterze pełnomocnika.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-