Status ogłoszenia o naborze:
Po terminie składania dokumentów
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ FUNDUSZY CELOWYCH
Miejsce pracy:
Toruń, Plac Teatralny 2
Stanowisko:
DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI FUNDUSZY CELOWYCH
Data ogłoszenia:
17-01-2025
Termin składania dokumentów:
27-01-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 6/2025 lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych
w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), w szczególności Excel
c) samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, systematyczność, dobra organizacja pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) prowadzenie obsługi finansowo–księgowej Urzędu w zakresie „opłat środowiskowych”,
b) przygotowywanie sprawozdań finansowych dla „opłat środowiskowych”,
c) ewidencjonowanie - księgowanie przypisów i wpłat z tytułu „opłat środowiskowych”,
d) przygotowywanie przelewów do banku,
e) opracowywanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-