Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
11/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ ADMINISTRACJI
Miejsce pracy:
Toruń, przy Placu Teatralny 2
Data ogłoszenia:
28-01-2025
Termin składania dokumentów:
07-02-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu, Spraw Pracowniczych
i Kontroli Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 11/2025” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
Toruń, Plac Teatralny 2 Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Wydział Kadr lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe na kierunkach: finanse i rachunkowość lub zarządzanie,
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagane dokumenty:
a) wykształcenie wyższe na kierunkach: finanse i rachunkowość lub zarządzanie,
b) co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu samorządu województwa,
b) doświadczenie zawodowe w komórkach finansowo – księgowych oraz w zakresie obrotu nieruchomościami,
c) prawo jazdy kat. B,
d) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Excel,
e) wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie
i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) administrowanie budynkami Urzędu będącymi w trwałym zarządzie i utrzymanie pomieszczeń na potrzeby Urzędu w innych obiektach, w tym na potrzeby programu FEdKP,
b) przygotowywanie projektów umów i aneksów na dostawę mediów oraz wywóz nieczystości dla potrzeb Urzędu oraz bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi w tym zakresie, w tym na potrzeby FEdKP,
c) sprawdzanie i opisywanie faktur zgodnie z zawartymi umowami na dostawę mediów,
d) zlecanie obowiązkowych przeglądów instalacji oraz prowadzenie stosownej dokumentacji,
e) rejestracja umów i zamówień w systemie elektronicznym,
f) rozliczanie kosztów utrzymania budynków na użytkowników, w tym na potrzeby programu FEdKP.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
a) wiedza z zakresu samorządu województwa,
b) doświadczenie zawodowe w komórkach finansowo – księgowych oraz w zakresie obrotu nieruchomościami,
c) prawo jazdy kat. B,
d) dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności Excel,
e) wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, zaangażowanie
i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej.
Lista wybranych kandydatów:
-