MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA PRACY (2 ETATY) DO SPRAW KONTROLI WDRAŻANIA EFRR W WYDZIALE KONTROLI WDRAŻANIA EFRR W DEPARTAMENCIE WDRAŻANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA KUJAW I POMORZA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO - oferta 14/2025
i Kontroli Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 14/2025” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Wymagane dokumenty:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
b) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej,
c) doświadczenie w pracy z funduszami europejskimi
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
b) znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy unijnych,
c) dobra znajomość obsługi MS Office, w tym arkusza kalkulacyjnego na zaawansowanym poziomie,
d) czynne prawo jazdy kat. B,
e) odpowiedzialność, samodzielność, wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności
komunikacyjne, dobra organizacji pracy własnej, rzetelność, terminowość wykonywanych zadań,
umiejętność pracy w zespole, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
i realizacji projektów zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie
w ramach FEdKP 2021-2027 oraz w ramach trwałości RPO WK-P 2014-2020,
b) wydawanie informacji pokontrolnych i formułowanie zaleceń pokontrolnych dla jednostek kontrolowanych i ich monitorowanie,
c) informowanie o stwierdzonych w trakcie przeprowadzania czynności kontrolnych nieprawidłowościach,
d) wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
Informacja.pdf (101,17KB)
oferta nr 14 Dep. Wdrażania FEdKP Kontrola EFRR 2 etaty.pdf (146,59KB)
oświadczenia1.pdf (60,57KB)
zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych1.pdf (98,12KB)