Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Uchwała Nr 60/2790/25 Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 czerwca 2025 r. w sprawie powołania na członka Rady Nadzorczej spółki Kujawsko-Pomorski Fundusz Poręczeń Kredytowych sp. z o.o.

Rodzaj aktu prawnego:
Uchwały Zarządu Województwa
Rok podjęcia:
2025
Status:
Obowiązujący
Kadencja:
2024-2029
Sesja:
60. posiedzenie Zarządu Województwa
Data podjęcia:
23-06-2025
Data rozpoczęcia obowiązywania:
23-06-2025
Data wejścia w życie:
23-06-2025
Data publikacji w dzienniku urzędowym:
-
Nr publikacji w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Pozycja w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Nr aktu prawnego:
60/2790/25
Czego dotyczy dodawany akt prawny:
w sprawie powołania na członka Rady Nadzorczej spółki Kujawsko-Pomorski Fundusz Poręczeń Kredytowych sp. z o.o.
Podstawa prawna wydania:
art. 41 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2025 r. poz. 581) w związku z art. 215 § 2 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 18 i 96) i § 14 ust. 3 umowy spółki Kujawsko-Pomorski Fundusz Poręczeń Kredytowych sp. z o.o.
Akt prawa miejscowego:
Nie

PDFuz-7-25-60-2790.pdf (259,19KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego