Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
46/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
BIURO ORGANIZACJI I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Miejsce pracy:
Toruniu, Wały Gen. W. Sikorskiego 15 oraz w terenie,
Data ogłoszenia:
18-07-2025
Termin składania dokumentów:
28-07-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłanie na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Departament Obsługi Zarządu, Spraw Pracowniczych i Kontroli, Wydział Kadr, 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 46/2025” lub wysłanie pocztą lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP – adres: e PUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której
dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach
składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów:
Toruniu, Plac Teatralny 2 LUB e PUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym w administracji publicznej,
c) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość przepisów związanych z ruchem drogowym,
d) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
e) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
f) obsługa programu LEX,
g) umiejętność poprawnego i szybkiego dokonywania obliczeń rachunkowych, analizowania
dokumentów i formułowania wniosków, wysoka kultura osobista, rzetelność, samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) współpraca z Zarządem Dróg Wojewódzkich w zakresie opracowania planów rozwoju sieci dróg wojewódzkich oraz rocznych planów robót na sieci dróg wojewódzkich,
b) prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu,
c) rozpatrywanie projektów czasowych organizacji ruchu z uwzględnieniem rejonizacji,
d) prowadzenie kontroli prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
e) współpraca z podmiotami administracji rządowej oraz innymi organami zarządzającymi ruchem drogowym.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-