Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Procedura wydawania zaświadczeń ADR na podstawie posiadanych uprawnień wydanych przez szefa inspektoratu wsparcia sił zbrojnych 2

Wydział:
Departament Infrastruktury Drogowej
Termin załatwienia:
14 dni
Osoba kontaktowa:
Marlena Smykowska-Wilamowicz, Marek Jasiński
Miejsce załatwienia:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Departament Infrastruktury Drogowej Wały Gen. Sikorskiego 15, 87-100 Toruń
Telefon kontaktowy:
56 62 18 221, 56 62 18 388
Miejsce odbioru:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu Departament Infrastruktury Drogowej Wały Gen. Sikorskiego 15, 87-100 Toruń
Wymagane dokumenty:
O wydanie zaświadczenia ADR, przez marszałka województwa, może wnioskować osoba,
której zaświadczenie ADR wydał Szef Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych.
Warunkiem wydania zaświadczenia ADR jest złożenie wniosku, wraz z załączonymi dokumentami.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Do wniosku o wydanie zaświadczenia ADR należy dołączyć:
1) wniosek o wydanie zaświadczenia ADR na podstawie na podstawie posiadanych uprawnień wydanych przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych – WZÓR WNIOSKU do pobrania
2) formularz zgłoszeniowy, zawierający dane niezbędne do wydania zaświadczenia ADR wraz z aktualną fotografią – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY do pobrania + INSTRUKCJA wypełniania formularza
3) dowód potwierdzający dokonanie opłaty

Opłaty:
za wydanie zaświadczenia ADR w wysokości 50 zł., należy uiścić na konto: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń 20 1020 5011 0000 9502 0128 2227 Tytułem: opłata za wydanie zaświadczenia ADR, imię i nazwisko wnioskującego, W przypadku odbioru zaświadczenia ADR wydanego, na podstawie posiadanych uprawnień wydanych przez Szefa Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych, przez osobę inną niż wnioskodawca należy złożyć pełnomocnictwo. Zgodnie z załącznikiem nr 3 do ustawy o opłacie skarbowej od pełnomocnictwa należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł (zwolnienie z opłaty udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu) – WZÓR pełnomocnictwa do pobrania. - Opłatę skarbową należy uiścić na konto: Urząd Miasta Torunia, Wydział Podatków i Windykacji ul. Grudziądzka 126b, 87-100 Toruń 37 1160 2202 0000 0000 8344 0799.
Tryb odwoławczy:
brak
Uwagi:
brak
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 r.,
poz. 154 z późn. zm.),
Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  w sprawie egzaminów dla kierowców przewożących towary niebezpieczne (Dz. U. z 2018 r., poz. 683),

o wydanie zaświadczenia ADR mogą ubiegać się kierowcy, którym zaświadczenie ADR wydał szef inspektoratu wsparcia sił zbrojnych

PDFFormularz zgłoszeniowy.pdf (680,68KB)

DOCXInformacja RODO.docx (19,88KB)

DOCXInstrukcja wypełniania formularza zgłoszeniowego.docx (25,81KB)

DOCXProcedura.docx (18,80KB)

DOCXWniosek.docx (21,49KB)

DOCXWzór pełnomocnictwa.docx (13,79KB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego