Rodzaj dokumentu:
Wniosek
Temat dokumentu:
Ochrona przyrody – ochrona terenów zieleni i zadrzewień
Nazwa dokumentu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i/lub krzewów
Zakres przedmiotowy dokumentu - opis dokumentu:
Wniosek Gminy Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew rosnących na dz. nr 245/19 obręb 61, przy ul. Wakacyjnej, na dz. nr 277 obręb 73, przy ul. Hallera, na dz. nr 389 obręb 66, przy ul. Okólnej, na dz. nr 164 obręb 29, przy ul. Zbożowej, na dz. nr 583 obręb 53, przy ul. Elbląskiej, na dz. nr 13/18 obręb 59, przy ul. Kosynierów Kościuszkowskich, na dz. nr 369, 376 obręb 76, przy ul. Przy Torze, na dz. nr 370 obręb 76,przy ul. Zdrojowej, na dz. nr 204/5 obręb 53, przy ul. Jeleniogórskiej w Toruniu
Obszar, którego dokument dotyczy:
Toruń, Gmina Miasta Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
Znak sprawy:
ŚG-III.7120.1.80.2025
Dokument wytworzył:
Gmina Miasta Toruń
Data dokumentu:
03-10-2025
Dokument zatwierdził:
Nie dotyczy
Data zatwierdzenia dokumentu:
-
Miejsce przechowywania dokumentu:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Departament Środowiska, ul. Targowa 13/15, 87-100 Toruń
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu:
Brak
Czy dokument jest ostateczny:
Nie
Numery kart innych dokumentów w sprawie:
Brak
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie:
15-10-2025
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji:
Brak
Uwagi:
Postępowanie w toku