Ogłoszenie z dnia 20 października 2025 r. o konkursie na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem;
2. dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska, dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu;
3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej;
4. inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata;
5. oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego
zakazu wykonywania zawodu, zawieszenia prawa wykonywania zawodu, ograniczenia prawa wykonywania zawodu lub zakazu zajmowania określonego stanowiska;
6. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na dane stanowisko;
7. kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 4, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata; na prośbę właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
1. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Dział Organizacji i Rozliczeń, ul. Wieniecka 49, 87 – 800 Włocławek lub składać osobiście w pok. 111 w budynku administracji od poniedziałku do czwartku w godz. 7 – 15 i w piątek w godz. 7 – 13.
- Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku”.
- Termin składania ofert upłynie w dniu 30.10.2025r. o godzinie 15.00.
- O zachowaniu terminu złożenia dokumentów decyduje data wpływu do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.
- prawo wykonywania zawodu lekarza na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej;
- posiadanie tytułu zawodowego lekarza, lekarza dentysty i tytuł specjalisty lub specjalizacji II stopnia w dziedzinie medycyny;
- co najmniej ośmioletni staż pracy w zawodzie lekarza.
2. Znajomość przepisów prawa w zakresie dotyczącym funkcjonowania podmiotów leczniczych;
3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem;
4. Zdolności menadżerskie;
5. Komunikatywność oraz kreatywność.
1) ogólny nadzór nad właściwą realizacją zadań leczniczych podmiotu leczniczego wynikających z umów zawieranych z płatnikami świadczeń zdrowotnych , w tym nadzór nad:
a) właściwą organizacją udzielania świadczeń zdrowotnych oraz organizacją pracy podległego personelu ,
b) zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami podmiotów finansujących udzielanie świadczeń zdrowotnych ze środków publicznych – prowadzeniem dokumentacji medycznej w zakładach podmiotu leczniczego,
c) optymalnym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu i aparatury medycznej, znajdujących się w posiadaniu podmiotu lecz niczego,
d) racjonalną gospodarką lekami i innymi produktami medycznymi;
2) nadzorowanie pracy podległych komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowości wykonywanych zadań w tym efektywności i optymalizacji kosztów,
3) koordynacja szkoleń dla podległego personelu,
4) nadzór nad prawidłowym przebiegiem staży i specjalizacji lekarskich,
5) kontrola stanu sanitarno-epidemiologicznego w zakładach podmiotu leczniczego,
6) nadzór nad pracą komisji i zespołów w zakresie opieki zdrowotnej,
7) nadzór nad przestrzeganiem w podmiocie leczniczym praw pacjentów oraz przestrzeganiem przez personel medyczny przepisów o ochronie informacji niejawnych,
8) nadzór nad sprawozdawczością medyczną podmiotu leczniczego,
9) współudział w procesie zarządzania Szpitalem,
10) nadzór nad stałym dokształcaniem się kadry medycznej Szpitala,
11) dbałość o odnawianie kadr medycznych w tym nadzór nad utrzymaniem potencjału personelu medycznego zgodnego z obowiązującymi w przepisach wymaganiami oraz potrzebami organizacyjnymi komórek medycznych,
12) nadzór nad prawidłową organizacją pracy komórek medycznych,
13) nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem konkursów na udzielanie świadczeń zdrowotnych,
14) nadzór nad procesem wdrażania standardów akredytacyjnych wg CMJ, przestrzeganiem wdrożonych standardów oraz przygotowaniem do audytu akredytacyjnego,
15) nadzór nad stałym doskonaleniem w ramach systemów jakości i wdrażanie nowych,
16) nadzór nad rozwojem dotychczasowych obszarów działalności medycznej oraz inicjowanie działań w zakresie rozwoju nowych zakresów opieki medycznej.