Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
64/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
ORGANIZACYJNO-KANCELARYJNY
Miejsce pracy:
Toruń, Plac Teatralny 2
Stanowisko:
SPRAW OBSŁUGI ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEJ
Data ogłoszenia:
31-10-2025
Termin składania dokumentów:
10-11-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu, Spraw Pracowniczych
i Kontroli Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 64/2025” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów:
Toruń, Plac Teatralny 2 lub adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP,
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
b) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej, w tym w administracji publicznej,
c) doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość procesów elektronicznego zarządzania dokumentacją,
c) znajomość przepisów rozporządzenia PRM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
d) umiejętność szybkiego reagowania, komunikatywność umiejętność pracy
w zespole, wysoka kultura osobista.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) obsługa elektronicznego systemu dokumentów na stanowisku pracy,
b) rejestracja korespondencji wpływającej i wychodzącej,
c) dystrybucja korespondencji do adresatów,
d) nadzór nad dokumentami przedkładanymi do podpisu, w tym adjustacja językowa i stylistyczna,
e) prowadzenie terminarza spotkań.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-