Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

STANOWISKO PRACY RADCY PRAWNEGO W DEPARTAMENCIE WDRAŻANIA FUNDUSZY EUROPEJSKICH DLA KUJAW I POMORZA URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO oferta nr 61/2024

Status ogłoszenia o naborze:
Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia:
61/2024
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
-
Miejsce pracy:
Toruń, Plac teatralny 2
Stanowisko:
radcy prawnego
Wymiar etatu:
1
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
15-11-2024
Termin składania dokumentów:
25-11-2024
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 61/2024” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
Miejsce składania dokumentów:
87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 lub EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, b) prawo wykonywania zawodu radcy prawnego, c) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej związanej z rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy unijnych, d) co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 ustawy Prawo przedsiębiorców, e) co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej, f) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, g) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, Prawa zamówień publicznych, finansów publicznych oraz prawa unijnego w zakresie funduszy unijnych, b) znajomość przepisów krajowych, w tym w szczególności: prawa administracyjnego, cywilnego, postępowania cywilnego, spółek handlowych, zamówień publicznych, finansów publicznych, c) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), d) analityczne podejście do problemów, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, komunikatywność, samodzielność, zdolność pracy w zmiennych uwarunkowaniach organizacyjnych, odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) opiniowanie pism w postępowaniu administracyjnym oraz pism z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego, b) analiza okoliczności konkretnych spraw pod względem prawnym, w tym w szczególności pod kątem podejrzenia wystąpienia nieprawidłowości we wdrażaniu funduszy europejskich oraz sporządzanie opinii prawnych, c) opiniowanie projektów rozwiązania umów o dofinansowanie oraz wezwań do zwrotu dofinansowania udzielonego beneficjentom środków unijnych, d) reprezentowanie Instytucji Zarządzającej FEdKP przed sądami i innymi instytucjami/organami w sprawach dotyczących działania tej Instytucji, e) opiniowanie wniosków egzekucyjnych w przypadku nie wykonania przez beneficjenta ostatecznej decyzji o zwrocie dofinansowania, f) udzielanie konsultacji i opinii prawnych w związku z toczącymi się postępowaniami egzekucyjnymi oraz w sprawach związanych z windykacją należności, g) przygotowywanie pism procesowych oraz wykonywanie innych czynności procesowych w postępowaniach sądowych, sądowo administracyjnych, h) udzielanie konsultacji i opinii prawnych w celu ustanawiania poprawnego zabezpieczenia przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów, i) opiniowanie projektów uchwał, weryfikacja projektów umów o dofinansowanie projektu oraz aneksów do tych umów w ramach programu operacyjnego Fundusze Europejskie dla Kujaw Pomorza, j) opiniowanie projektów uchwał, weryfikacja projektów umów oraz aneksów do tych umów w ramach realizacji zadań wynikających z polityki wyjścia z instrumentów inżynierii finansowej realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z instrumentów finansowych realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, k) opiniowanie projektów uchwał, weryfikacja projektów umów oraz aneksów do tych umów w ramach realizacji zadań wynikających z ponownego wykorzystania środków zwróconych z instrumentów inżynierii finansowej realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz z instrumentów finansowych i pomocy zwrotnej realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFInformacja.pdf (101,17KB)
PDFoferta nr 61 Radca prawny Dep. Wdrażania FEdKP.pdf (132,37KB)
PDFoświadczenia1.pdf (60,57KB)
PDFzgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych1.pdf (98,12KB)
PDFwyniki naboru 61.2024.pdf (20,39KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego