Status ogłoszenia o naborze:
Przed terminem składania dokumentów
Numer ogłoszenia:
52/2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
WYDZIAŁ DO SPRAW UPRAWNIEŃ KOMUNIKACYJNYCH
Miejsce pracy:
Toruń, Wały Gen. Sikorskiego 15,
Data ogłoszenia:
13-08-2025
Termin składania dokumentów:
25-08-2025
Sposób składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert w zamkniętych kopertach w Punkcie Informacyjno – Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, lub przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Obsługi Zarządu i Spraw Pracowniczych Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 52/2025” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy oraz doświadczenie zawodowe,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz prawo jazdy,
e) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów:
Toruń, Plac Teatralny 2 lub adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP
Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
a) wykształcenie wyższe na kierunku inżynieria zarządzania lub prawo,
b) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej roczne w administracji samorządowej,
c) prawo jazdy kat. B,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
a) wiedza z zakresu administracji samorządowej,
b) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
c) znajomość przepisów Prawo o ruchu drogowym,
d) dobra znajomość obsługi MS Office,
e) umiejętność sporządzania pism urzędowych, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w terenie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
a) prowadzenie kontroli i sprawowanie nadzoru nad Wojewódzkimi Ośrodkami Ruchu Drogowego województwa kujawsko-pomorskiego,
b) prowadzenie ewidencji egzaminatorów w zakresie wszystkich kategorii prawa jazdy,
c) prowadzenie ewidencji lekarzy uprawnionych do wykonywania badań w zakresie medycyny transportu,
d) prowadzenie ewidencji uprawnionych psychologów do wykonywania badań w zakresie badań kierowców,
e) prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
wykonywanie innych poleceń przełożonego
Lista wybranych kandydatów:
-