MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DO SPRAW OBSŁUGI ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEJ W DEPARTAMENCIE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO - oferta nr 64/2025
i Kontroli Wydział Kadr 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2, z dopiskiem: „Oferta Pracy nr 64/2025” lub wysłanie za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej EPUAP - adres ePUAP: /36t9v8thbz/SkrytkaESP, w terminie 10 dni od ukazania się ogłoszenia (liczy się data stempla pocztowego).
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) podpisany list motywacyjny,
b) podpisany życiorys zawodowy (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) podpisane oświadczenia, według wzorów o posiadaniu przez kandydata:
- obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowanej opinii,
oraz:
- o zapoznaniu się z informacją w związku z przetwarzaniem danych osobowych osoby, której dane dotyczą,
- o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji.
b) co najmniej dwuletni staż pracy zawodowej, w tym w administracji publicznej,
c) doświadczenie w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów,
d) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia.
b) znajomość procesów elektronicznego zarządzania dokumentacją,
c) znajomość przepisów rozporządzenia PRM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
d) umiejętność szybkiego reagowania, komunikatywność umiejętność pracy
w zespole, wysoka kultura osobista.
b) rejestracja korespondencji wpływającej i wychodzącej,
c) dystrybucja korespondencji do adresatów,
d) nadzór nad dokumentami przedkładanymi do podpisu, w tym adjustacja językowa i stylistyczna,
e) prowadzenie terminarza spotkań.
oferta nr 64 Dep Organizacyjny ds.obsługi organizacyjno-administracyjnej.pdf (145,27KB)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.pdf (252,08KB)
oświadczenia1.pdf (60,57KB)
Informacja.pdf (101,17KB)