Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe dla zadania: Charakterystyka instrumentów polityki i usług e-zdrowia (teleopieki oraz telemedycyny) w regionach partnerskich projektu CARES - raport podsumowujący wraz z prezentacją wniosków, w ramach realizacji projektu CARES (Teleopieka dla starzejącej się Europy), program Interreg Europa.

JPEGCARES_Logo.jpeg (51,30KB)
 

                                                                                                                           Toruń, dnia 21 grudnia 2023 r.

Zamawiający:

Województwo Kujawsko-Pomorskie

Plac Teatralny 2

87-100 Toruń

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zadaniaCharakterystyka instrumentów polityki i usług e-zdrowia (teleopieki oraz telemedycyny) w regionach partnerskich projektu CARES - raport podsumowujący wraz z prezentacją wniosków, w ramach realizacji projektu CARES (Teleopieka dla starzejącej się Europy), program Interreg Europa.

 

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1. Opracowanie Raportu podsumowującego, na podstawie 7 raportów cząstkowych, przygotowanych przez partnerów projektu CARES oraz analiz własnych Wykonawcy. Raport podsumowujący powinien mieć charakter analizy porównawczej oraz obejmować następujące elementy:
  1. charakterystyka bieżącej sytuacji w regionach partnerskich projektu, w tym kluczowe cechy, demografia, unikalne aspekty poszczególnych regionów,
  2. charakterystyka przedstawionych przez partnerów projektu instrumentów polityki,
  3. analiza porównawcza ram prawnych w zakresie telemedycyny i teleopieki, w szczególności analiza kontekstu europejskiego, tj. unijnego prawodawstwa i dokumentów strategiczno-programowych w zakresie teleopieki i telemedycyny,
  4. charakterystyka telemedycyny i teleopieki w regionach partnerskich, w tym analiza porównawcza dostępnych technologii, systemów świadczeń, grup docelowych itp.,
  5. analiza trudności i barier w zakresie finansowania, rozwiązań technologicznych, problemów z dostępnością usług teleopiekuńczych i telemedycznych,
  6. analiza potrzeb i preferencji grup docelowych w celu zidentyfikowania luk w istniejących usługach, uwzględniając porównanie wyników raportów cząstkowych w tym zakresie,
  7. zbadanie możliwości zwiększenia efektywności usług telemedycznych i teleopiekuńczych, w tym wskazanie rekomendacji i rozwiązań odpowiadających na zidentyfikowane wyzwania i zaspokojenie potrzeb grup docelowych,
  8. przedstawienie kluczowych wniosków i rekomendacji.
    1. Każdy z opisanych elementów raportu powinien zostać wzbogacony o infografiki, które pomogą zwizualizować kluczowe dane.
    2. Raport zostanie opracowany w dwóch wersjach językowych tj. w j. angielskim oraz j. polskim.
    3. Raport wraz wnioskami zostanie zaprezentowany przez Wykonawcę w j. angielskim podczas jednego spotkania online z partnerami projektu CARES w terminie do końca lutego 2024 r. Podczas spotkania Wykonawca weźmie też udział w dyskusji z partnerami projektu w zakresie sporządzonego i zaprezentowanego przez siebie raportu podsumowującego.
    4. Tekst raportu nie powinien przekraczać 20 stron w formacie A4.

 

  1. Zasady świadczenia usługi
    1. Raporty cząstkowe partnerów projektu (7 dokumentów), są udostępnione oferentom.
    2. Wykonawca zobowiąże się do przekazania Zamawiającemu majątkowych praw autorskich, praw pokrewnych oraz praw zależnych do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji.
    3. Wykonawca zaangażuje do realizacji zadania zespół operacyjny, który zapewni efektywną realizację zadania.
    4. W toku realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stałej współpracy z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, nadzorującymi realizację całego zadania.
    5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje harmonogram prac i zobowiąże się do jego bieżącej aktualizacji.
    6. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego raportowania i konsultowania z Zamawiającym postępów w realizacji prac.
    7. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29 lutego 2024 r.

 

  1. Rodzaje i opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
  1. Wykonawca oświadcza, że składając ofertę ma w swoim zespole osobę lub zatrudni do realizacji usługi osobę lub osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie usług wsparcia eksperckiego ds. wdrażania rozwiązań e-zdrowia, w tym teleopieki i/lub telemedycyny.
  2. Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobą biegle władającą językiem angielskim, która zaprezentuje raport podczas spotkania online i weźmie udział w dyskusji z partnerami projektu.
  3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji ww. doświadczenia.
  4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /osób do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
  5. Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia Podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy.
  6. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
  7. Wymagania dot. dokumentów formalnych: posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru – na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
    i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Kryteria wyboru oferty

  1. Cena: 100%. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

 

Cena brutto oferty najtańszej

---------------------------------------- x 100% x 100 pkt (waga kryterium) = liczba punktów

Cena brutto oferty badanej

 

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
    1. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
    2. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
    3. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień określonych przez Zamawiającego.
    4. Zamawiający poprawi omyłki w ofercie zgodnie z przepisami w art. 87 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O poprawieniu omyłek Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
    5. Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz zawiera najniższą cenę.

 

  1. Forma płatności i finansowanie:
  1. Zamawiającym jest Województwo Kujawsko-Pomorskie, w imieniu którego działa Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
  2. Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie ryczałtowe.
  3. Zapłata za wykonanie przedmiotu zapytania nastąpi po podpisaniu umowy i wykonaniu usługi, na podstawie wystawionej faktury. Faktura zapłacona zostanie przelewem na wskazane konto bankowe, w terminie 14 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
  4. Za nieterminowe lub niewłaściwe wykonywanie przez Wykonawcę Wsparcia, określonych
    w specyfikacji, Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy kary umowne
    w wysokości określonej w umowie na wykonanie zadania.
  5. Wyłączone z kar są sytuacje losowe / nieprzewidziane, które wystąpiły bez winy / zaniechania Wykonawcy, lub w wyniku działania siły wyższej. W takich sytuacjach Wykonawca jest obowiązany do dopełnienia obowiązków / zadań w najbliższym, możliwym terminie.
  6. W przypadku wyczerpania przez Wykonawcę wartości wynagrodzenia ryczałtowego, będzie on zobowiązany do realizacji w okresie trwania umowy pozostałego zakresu usługi bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
  7. Wszelkie skutki nierzetelnego lub niestarannego skalkulowania przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
  8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie, prawa pokrewne oraz prawa zależne do treści powstałych w wyniku realizacji umowy bez ograniczeń i na wszystkich polach eksploatacji.
  9. Realizacja przedmiotu zapytania będzie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, z projektu CARES (Interreg Europa).

 

  1. Termin związania z ofertą:

Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.

  1.  Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Oferty należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: lpcares@kujawsko-pomorskie.pl do dnia 08.01.2024 r. do godz. 18:00. Oferty przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta powinna zawierać następujące elementy:

  1. Formularz ofertowy
  2. Opis doświadczenia Wykonawcy

 

  1. Informacje dodatkowe
  1. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana droga mailową.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru Wykonawcy bez podawania przyczyny.

 

  1.  Załączniki
  1. Wzór formularza ofertowego DOCXZałącznik_1_formularz_ofertowy.docx (57,04KB)
  2. Wzór formularza „Doświadczenie Wykonawcy” DOCXZałącznik_2_doświadczenie.docx (57,24KB)
  3. Raporty cząstkowe (PCA) partnerów projektu CARES – 7 dokumentów. 
    PDFLP01_Policy Context Analysis_final.pdf (410,51KB)
    PDFPP02_CARES_PCA.pdf (692,91KB)
    PDFPP04_CARES_PCA_31082023.pdf (925,09KB)
    PDFPP05_Policy Context Analysis.pdf (199,56KB)
    PDFPP06_Policy Context Analysis.pdf (313,49KB)
    PDFPP07_CARES_PCA.pdf (624,93KB)
    PDFPP08_CARES Policy Context Analysis.pdf (290,59KB)
     

 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego