Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na wsparcie eksperckie w ramach projektu REliHE - Religious heritage in rural areas, Interreg Europa.

DOCXREliHE_Formularz ofertowy 2025.docx (472,61KB)
JPEGREliHE_logo nagłówek.jpeg (21,21KB)
PDFREliHE_ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf (722,67KB)
Toruń, dnia 28.01.2025 r.

Zamawiający:

Województwo Kujawsko-Pomorskie

Plac Teatralny 2

87-100 Toruń

Zapytanie ofertowe

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w imieniu Województwa Kujawsko-Pomorskiego zaprasza do składania ofert na wsparcie eksperckie Zamawiającego w zakresie opracowywania treści merytorycznych oraz udziału w spotkaniach związanych z realizacją projektu REliHE - Religious heritage in rural areas, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa.

Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto.

  1. Postanowienia ogólne:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wsparcie eksperckie Zamawiającego w zakresie opracowania treści merytorycznych oraz udziału w spotkaniach związanych z realizacją projektu REliHE - Religious heritage in rural areas, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg Europa.

 

  1. Szczegółowy przedmiot zamówienia:
  1. aktywny udział w 2 zagranicznych wizytach studyjnych w siedzibach partnerów projektu, w tym przygotowanie i wygłoszenie prezentacji w języku angielskim;
  2. identyfikacja 6 dobrych praktyk z terenu województwa, w ramach następujących obszarów tematycznych:
  1. „O ponownym przemyśleniu/ponownym wykorzystaniu. Udane przykłady w dziedzictwie religijnym" - 3 praktyki;
  2. „Łączenie dziedzictwa. Potencjał szlaków kulturowych, zielonych tras i powolnej mobilności dla rewitalizacji wiejskiego dziedzictwa religijnego” - 3 praktyki;
  1. udział w 3 międzynarodowych seminariach online partnerów projektu, w tym prezentacja łącznie 6 dobrych praktyk w ramach następujących obszarów tematycznych:
  1. „Nowe tendencje i podejścia we współdzielonych przestrzeniach pracy, tymczasowych miejscach oraz krótkoterminowych wydarzeniach”- 3 praktyki;
  2. "O ponownym przemyśleniu/ponownym wykorzystaniu. Udane przykłady w dziedzictwie religijnym" - 3 praktyki;
  1. analiza dobrych praktyk zagranicznych (łącznie 25-30 praktyk zidentyfikowanych w ramach projektu REliHE i udostępnionych przez Zamawiającego) oraz przygotowanie na ich podstawie rekomendacji dla poprawy obowiązującego instrumentu polityki w województwie kujawsko-pomorskim - współpraca z departamentami właściwymi w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego ws. zapisów zmian polityk;
  2. aktywny udział w 2-3 spotkaniach zorganizowanych przez Zamawiającego dla interesariuszy projektu w regionie, w tym przygotowanie i wygłoszenie prezentacji dotyczących dobrych praktyk zagranicznych, zidentyfikowanych podczas zagranicznych wizyt studyjnych;
  3. wsparcie eksperckie w ramach organizacji międzynarodowego spotkania partnerów projektu w regionie, w dniach 28-30 kwietnia 2025 r., w tym współpraca w zakresie przygotowania programu, wytypowaniu miejsc wizyt studyjnych, przygotowaniu treści merytorycznych oraz aktywny udział w spotkaniu i wygłoszenie prezentacji w języku angielskim.  

 

  1. Zasady świadczenia usług:
  1. Wykonawca zaangażuje do realizacji zadania zespół ekspercki, który zapewni efektywną realizację zadania, zgodnie z przyjętą metodologią.
  2. Zamawiający dostarczy niezbędne logotypy wraz z instrukcją ich odpowiedniego zastosowania.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do:
  1. przekazania praw majątkowych;
  2. opracowania przygotowanych dokumentów (skład, redakcja, korekta językowa, adiustacja) zgodnie z formularzami obowiązującymi przy realizacji projektu;
  3. zachowania poufności co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia;
  4. stałej współpracy z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, nadzorującymi realizację całego zadania oraz jego poszczególne obszary/komponenty.
  1. obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy oraz współpracy
    z Zamawiającym:
  1. stały kontakt telefoniczny i droga mailową z Zamawiającym, a wcześniej wyznaczenie osoby/osób do kontaktów roboczych,
  2. bieżące informowanie o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji Przedmiotu umowy.

 

  1. Kryteria dostępowe - warunki udziału w postępowaniu – doświadczenie.
  1. Składający ofertę powinien wykazać, że posiada w swoim zespole lub zatrudni do realizacji zamówienia osoby z następującymi kwalifikacjami:
  1. kierownika prac – osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe w zakresie teologii/ religiologii lub kulturoznawstwa posiadająca doświadczenie w kierowaniu zespołami w opracowaniach dokumentów realizującymi projekty naukowe oparte o badania empiryczne (co najmniej trzy udokumentowane) oraz międzynarodowe doświadczenie naukowe, której działalność naukowa i badawcza jest związana z problematyką dziedzictwa religijnego z perspektywy historycznej, zwłaszcza w kontekście historycznego dziedzictwa europejskich szlaków kulturowych (co najmniej 3 udokumentowane publikacje lub zlecenia)
  2. eksperta ds. dziedzictwa religijnego – osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe w zakresie teologii, religiologii lub nauk o rodzinie bądź kulturoznawstwa posiadającego udokumentowane doświadczenie w zakresie przygotowania raportu z badań naukowych lub realizacji projektu badawczego z zakresu dziedzictwa religijnego obszarów wiejskich (co najmniej jedno udokumentowane);
  3. opiekuna naukowego - osoba posiadająca co najmniej stopień naukowy doktora, osoba posiadająca wykształcenie kierunkowe w zakresie geografii, mająca doświadczenie w zakresie geografii społecznej; zrównoważonego rozwoju oraz rozwoju lokalnego (co najmniej 2 udokumentowane). 
  4. przynajmniej jedna z ww. osób biegle włada j. angielskim w mowie i piśmie.

 

  1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
    w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

 

Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji ww. opracowań.

 

  1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów/osób do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

 

  1.  Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie Zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy.

 

  1. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.

 

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
  1. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
  2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.

 

  1. Opis kryteriów oceny wyboru oferty:

 

Cena 100% – maksymalnie 100 pkt,

 

Ocena zostanie wykonana w następujący sposób:

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu
o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):

 

  1. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

 

Cena brutto oferty najtańszej

------------------------------------ x100 x 100% (waga kryterium) = ilość punktów

Cena brutto oferty badanej

 

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

  1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
  2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych.
  3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  4. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień określonych przez Zamawiającego.
  5. Zamawiający poprawi omyłki w ofercie zgodnie z przepisami w art. 87 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O poprawieniu omyłek zamawiający powiadomi wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo Zamówień publicznych, opisie przedmiotu zamówienia oraz zawiera najniższą cenę.

 

  1. Oferta powinna zawierać:
  1. podpisaną przez oferenta ofertę cenową wraz z oświadczeniem dotyczącym terminu jej obowiązywania (30 dni),
  2. wykaz osób zaangażowanych do realizacji zlecenia wraz z niezbędnym opisem kwalifikacji oraz zgodami dotyczącymi dyspozycji na rzecz realizacji zlecenia, wraz z wykazem dokumentów o których mowa w pkt 4 1) 2) i 3).

 

  1.  Forma płatności i finansowanie:

Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację wyżej opisanego zlecenia. Zamawiający uiści płatność za zlecenie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zrealizowania usługi i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

  1. Termin składania ofert:

Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail do dnia 05.02.2025 do godziny 10:00. Oferty przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Informacje dodatkowe:
    1. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana mailowo.
    2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru Wykonawcy, bez podawania przyczyny.
    3. Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Małgorzata Stokłosa, e-mail:

 

  1. Załącznik:

- Wzór formularza ofertowego.

 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego